11 Mart 2013 Pazartesi

Kızımın Yelek Pantalon Takımı

Merhaba Arkadaşlar nasılsınız  birazcık ara vermek zorunda kaldım bloguma ama hepinizi çok özledim  bilgisayarımdaki problemden dolayı evimde nete giremiyordum annemden Bloglarını takip etmeye çalıştım çok fazla nette olmadığım için merak edip mesaj atan arkadaşlarım çok Teşekkür ederim.   Bu arada  dikişlerime devam ettim  ilk olarak kızıma yaptığım Takımı yayınlamak istedim.. Elbise Dikerim diye aldığım kot görünümlü yumuşak penye kumaşı her zamanki gibi kızımın kıyafetlerini kalıp kullanarak çıkardım dikiş işlemi bittiğinde çok sade görünümlü olduğunda güzel  gösterişli bir süsleme istiyordu aklımda hiç bir fikir yoktu Boncukçu Tolga Abimin yanında soluğu alınca ortaya bu süslemeler çıktı nasıl olmuş sizce ? 
Ütü ile yapıştırılan minik taşlar.

İlk olarak Hello Kitty  deseni hazır aldım  yapıştırma işlemi bitince onun yapışkanına tek tek taşları yapıştırarak ütü ile süsleme işlemime devam ettim.



Annemde otururken bu işlemimide bitirdim :))


Eve gelince hemen kızıma giydirdim resimlerini çektim :)

Çokk mutlu oluyor kuzum  Annem dikti deyip  sürekli benim ona diktiklerimden giymek istiyor :))

Dolabımıza bir Cicimiz daha eklenmiş olduuu :)))

Tekrar Görüşmek Üzere Sevgiyle Kalınnnn... :))

28 yorum:

  1. aman da aman yesinler seni ne şeker şeysin sen öle maaşallah,
    yeleğinde pek bi yakışmış şirin kız :))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ya hazır olsa ancak bu kadar olur ki bu anne emeği bambaşka bıcırık için.nasıl poz vermiş cimcime

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fikriyecim İnan kendi diktiklerim üzerinde olunca daha bir mutlu oluyorum Fotograf makinesini görmeyelim Hemen poz veriyor :)))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş canım güzel günlerde kullansın cimcime :) ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. çok cici olmuş cimcimeyede çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş.portakalına da çok yakışmış canım güzel günlerde giyin inşallah

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş :) senin kız ne güzel poz veriyor ben naza 1-2 poz çektirmek için resmen yalvarıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yasemincim . Bende kızıma bir pozda kalması için yalvarıyorum durmadan böle çek böle de çek Resimler hızından bulanık çıkıyor :)

      Sil
  7. Takıma taş yapıştırma olayı ayrı bir güzellik katmış
    Güle güle giysin cimcime
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Canım Walla hiç aklımda yoktu taş olayı bir anda oldu ama güzelde oldu :))

      Sil
  8. Babasinin.pantalon.pqcasindan.kestim.bend kizima bugun ayni modl.farkli susleycktim ama bolesi ayri guzl olmus elllerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitinc e sizde paylaşırsınız :)

      Sil
  9. Oyyyyy portakal kuzunu da yeleğini de yerimmmm, hakikaten turuncu turuncu ayrı bir sevimli kızın yaaa mıncıklamak istedim ağzını yerim ben onuunnnnnn :)
    Allah uzuuuun ömürler versin de siz de torunlarınızı görün inşallahhhhh çok mutlu olsun portakalın çooookkkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. walla şenaycım çok mutlu oluyor mıncıklandıgında alem bir çocuk buu :)) amin inşallah tüm evlatlarımızın :)))

      Sil
  10. ooo maşallah ikinize de portakala çok yakışmış.ee ne de olsa annesinin ellerinden çıkmış.çok cici olmuş : )

    YanıtlaSil
  11. Gerçekte harika olmuş ya bayıldım. İyi günlerde giysin kızın. Bloğunu izlemeye aldım bende bloğuma beklerim. www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok Teşekkür ederimm Hemen geliyorum bloguna görüşmek üzeree :)

      Sil
  12. Merhaba duygu :) ben bu fıstığın peşine düşüp geldim buralara kadar ama iyiki gelmişim :) Maşallah Allah nazarlardan saklasın yavrunu ben ilk görünce dişlerimi sıktım çok çok çok sevimli cimcime :) Bu arada ellerine sağlık sen çok güzel olmuş fıstığada süper yakışmış :) bundan sonra takipteyim banada gel buyur beklerim :p http://merveguclu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hoşgeldin Mervecim Amin canım Tüm evlatlarımızı Korusun Allah'ım kendini sevdirmesini iyi biliyor benim portakal Teşekkür ederim Bende Takibe alıyorum seni canım Görüşmek Üzere :))

      Sil
  13. Allahım bu ne tatlı bir kız maşallah Allah nazarlardan korusun çok güzel cicileri bile onun güzelliğinin yanında ne ki oy Allah bağışlasın :))

    YanıtlaSil
  14. Çok şirin olmuş :)Kızın da çok tatlı maşallah.Allah nazardan saklasın

    YanıtlaSil